Bilmemiz Gereken Sharepoint Uygulaması


Sharepoint Nedir?

SharePoint uygulaması, Microsoft tarafından geliştirilen veri depolama sistemidir. Şirketlerin belgelerinin Bulut kaydı üzerinde kopyalanmasını sağlayan sistem, veri kaybının önüne geçmektedir. Microsoft üzerinden hazırlanan tüm belgelerin tek bir çatı üzerinde toplanmasını sağlayan Microsoft Sharepoint, verilerin programlar arası aktarımını kolaylaştırmaktadır. OneDrive İş ve Microsoft Office gibi tüm uygulamaların birleştirilmesini ve verilerin bu uygulamalar arasında kolaylıkla aktarılmasını sağlayan SharePoint uygulaması, tıpkı Microsoft Office uygulamaları gibi lisanslı olarak hizmet vermektedir.

SharePoint Uygulaması Ne İşe Yarar?

SharePoint kullanımı, iş akışındaki evrak dönüşümünü hızlandırmaktadır. Microsoft sistemleri üzerinden oluşturulan ve kaydedilen evraklar, SharePoint aracılığıyla kolayca yönetilmektedir. Evrak yönetimini kolaylaştırmak ve Microsoft uygulamaları arasındaki tüm veri akışını sağlamak amacıyla kullanılan SharePoint uygulaması, belgelerin yönetimi, sistemler arası bilgi aktarımı, arşivler arası arama seçenekleri ve çeşitli Excel servisleri sunarak, verilerin yönetimini kolaylaştırmaktadır. Kaydedilen belgelerde herhangi bir değişiklik meydana geldiğinde, veri sahipleri haberdar edilmektedir. Belge ve bilgilerin yüksek güvenlik önlemleriyle kontrol altına alınmasını sağlayan SharePoint, dokümanların ortak olarak kullanılmasını ve tüm çalışmalarda dokümanlara kolayca ulaşılmasını sağlamaktadır.

Yorum Gönder

0 Yorumlar